Pics from Trollis, Saturday

Halluuu..
Har jobbat idag o sedan var familjen o Ea bjudna på middag hos mormor o morfar så vi har vart där tills nu o käkat, pratat o spelat kort.

Tänkte bara slänga in bilderna från lördagskvällen i Trollhättan :)


Fia :)
I Karins lägenhet, har precis käkat o börjat göra oss i ordning!


Me


Fia med en ballong ;P
(Hon har jeansshorts under så ni inte tror ja blottar hennes trosor:P)


Karin o Catti hehe


Sedan drog vi ner till festlokalen o började förfesten for real o fler folk kom.
Blev så fint väder så vi flyttade ut stolarna ett tag:)


Catten haha


Emma o Fia, haha vet inte va de håller på med


Haha taskigt kanske men va tvungen att ta me denna, klockren;P
Jag o Catti matade Calle! (Cattis pojkvän/sambo)


Sedan drog vi ner till stan. Karin me sin boy ;)


Hihi söt-Emma


"Ta kort på oooss" sa några random dudes, haha. Då fick de va med i min blogg bara för det!


Nånstans här började kvällen spåra lite...:P Eller om den redan gjort det...?;P


Hahahah så snöggt. Mina bästa vänner e så heta!




Liksom, Karin står o pratar i sin mobil o jag går fram o tar kort på oss..?


Hahaha


Lätt kvällens bild! xD



Pluggkompis till Karin, o så Emma


Nej, jag var inte så normal den kvällen :P Alla bilder jag är med på (lägger inte ut alla) ser jag ut typ såhär på, eller värre:P Fin bild på Fia iaf!
Hahaha har värre på henne än de ja lagt ut också ;P ^^ På alla förresten, haha.


Karin med pluggpals


Say what?


Inne med rutiga skjortor..?;) Karin du e mobbad!!


Hah:D


Fick en chock när jag såg detta i kameran? Hästar?
Så kom ett minne upp, när jag skriker "Åååh, jag ääälskar hästar, de är så sööta" o springer fram
o börjar klappa en av dom, hästen rör mulen lite, jag hoppar livrädd 3 meter bakåt "AAAHHHHHHHHH!"
Hahaha, hmm.

Japp, det var vad jag hade att bjuda på!
Mkt rolig o galen kväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0