Semester och sjukling

Heey hoppas allt är bra?:)
Jag sitter här i vardagsrummet med datorn o läser bloggar medan baby spelar tv-spel;P
Vi har båda semester nu, eller ja.. Jag är ledig tis-fre o baby hela veckan,
fast sen måste han nog jobba nästa vecka innan han får nån/några veckor semester till.
Själv jobbar jag i princip varje dag resten av sommaren sedan efter dessa 4 lediga dagar, förutom en helg så har jag inget ledigt förrän mitten av aug. Så dessa dagar är de enda dagarna jag o baby kan åka bort på någon semester/miniresa eller hitta på något kul. Vi hade tänkt att åka till Grebbestad idag o stanna tills fre,
men vädret är inte det minsta somrigt, inte tillräckligt iaf, o då är det faktiskt inte så kul att vara där,
plus att baby blivit sjuk :S Han har ont i halsen o feber så vi ska bara fortsätta vara här i lägenheten idag o ta det lugnt o jag ska ta hand om min baby ;)

Vi sov länge idag som jag trodde, sedan har jag städat lägenheten, diskat, gjort frukost, diskat igen, städat ännu mer, skrivit handlingslista.. Typ..:P Hemmafru or what...?;) O nu är det snart dags att göra middag till oss! Sen handla..
Sedan ska vi titta på That 70's show- och/eller Grey's Anatomi-boxar resten av kvällen typ.
Just ja, är ju So You Think You Can Dance ikväll med! Åker nog hem till mamma (som är bortrest) ikväll o kollar på det isf, vi har inte 5an här..:S

Om baby är bättre imorgon blir det nog en tripp till Karlstad för Ikea, shopping (mest till honom, jag är inte så tät just nu:P), restaurang o bio. Men vi får se, kanske får skjuta upp det! Antagligen..
Jag vill till Skara sommarland eller nåt sånt kul med under de här dagarna men vi får väl se hur det blir med vädret o sjukdomar..

Ja, nää nu ska jag inte tråka ut er mera;P
 Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0