I couldn't face a life without your light

Hade precis godnattsamtalet med baby.
Han låg i undersängen i en våningssäng på ett vandrarhem o läste spännande meddelanden
som folk innan skrivit;P
Senare...

(obs vi brukar tönta oss o säga töntiga saker;P "min goda tjej" e alltså inget han säger seriöst;P)
Han: Godnatt då min goda tjej.
Jag: Godnatt då min goda kille.
.....paus....
Jag: Godnatt då min Gouda ost.

Hmm har jag kass humor eller vad.
Imorgon kommer han hem o jag är glad som en lärka över det.
Ska sova nu så det fortare blir imorgon för då (efter en jobbdag) väntar alltså
ta-igen-pussande på baby o sedan PARTY ALL IN!


Ni får denna gamla bild på mej i brist på annat. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0