Bildbomb: Grebbestad dag 1 & 2

De fyra dagarna i Grebbestad har innehållit allt jag önskat och varit så sjukt underbara, härliga, roliga, sköna o perfekta :)

Här är bilderna från de två första dagarna, när jag var där med mamma o Maria (+ Ea på slutet;P):

Dag 1:


Påvääääg


Kom dit tidig förmiddag o möttes av denna underbara synen o det bästa vädret ever


Campingen vi bor på :)


Jag hoppade i bikinin o la mej på våran uteplats o solade direkt :)


Här är lite bilder från våran villavagn, detta är "kabyssen" där jag sov första natten ;)
Trååångt men mysigt ^^ Jag sov alltid i just den sängen när jag var liten så det känns lite som min plats ;P
Mamma fick 120-sängen o Maria bäddsoffan!


Dörren till hö är "tvättrum". Säger inte badrum för finns ingen toalett, men den stora dusch-/toabyggnaden är precis nedanför våran plats, perfekt :)
Bordet o sofforna kan man göra om till en 120-säng, sedan finns ett rum som inte e med på bilderna där 120-sängen som mamma sov i är. Där sov alltså jag o Ea resten av nätterna sen..


Tv-hörnan därborta


Köksdelen.

Visst skulle vagnen passa perfekt i That 70's show....?;)

Förtältet o uteplatsen tog jag inte kort på men är kanske inte så intressant ;P


 
Efter jag solat tillräckligt la jag mej i sängen en stund o vilade/läste
Är jag inte snygg så säg...?!:P


Efter jag fixat mej lite


Sedan gick vi ner till restaurangen som finns på campingen där det var italiensk buffé denna kväll.
Fanns pasta carbonara, pasta med biff, pasta pesto med räkor, kycklingsallad, lasagne, olika sorters pizza, massa olika sallad/grönsaker o sånt... Behöver jag säga att det var underbart gott o att jag blev proppmätt...?;) Dog lite...


Sedan gick vi ner till bryggorna för att bara strosa runt..


Satte oss o tog en glass ♥




Detta är vägen tillbaka till campingen. Inte helt fel att gå här ;)
Campingen ligger alldeles precis nära!




När vi kom tillbaka satte vi oss i förtältet o spelade Yatzy tills vi blev trötta o la oss :)


Dag 2:


God morgon! Detta är min "orkar-inte-ens-försöka-vara-snygg-min"


Frukost o korsord ute i solen ♥


Låg o solade i fleera timmar, läste i min bok såklart :) Sedan dusch o framåt kvällen kom baaaaby!
Han, jag, mamma o Maria gick ner o åt på samma restaurang igen, grillbuffé denna kväll ffs :D


Jag ser hyfsat mongo ut ^^


Man fick välja vad de ville de skulle slänga på på grillen åt en.
Lax, entrecôte, fläskkarré, hamburgare, korv, flintastek... ALLT hade de :)
Min första och andra tallrik på bild ;) (Okej, kanske inte åt precis allt men almooost!) Blev lika proppmätt idag, gaah!


Sedan gick vi tillbaka till campingen, mamma o Maria packade ihop o åkte hem,
jag o baby var trötta så vi myste framför tv:n bara tills vi båda somnade i soffan.
Nån gång mitt i natten vaknade jag o smög upp o tog denna bilden, mwaha ;) Sötnos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0