When I Say I love you darling that means for good

Hej rumpnissar!
Hoppas ni mår bra i värmen! Jag mår fiiint, fast jag är trött o har ont i huvudet idag :S Måste skärpa mej med sömnen alltså, funkar inte att alltid somna efter 2, särskilt inte när man ska jobba!
Ikväll blir det ändring ;P Vid 12 ska jag sova o dä mä basta (pasta)!

Har inget spec o skriva faktiskt eftersom jag inte gjort nåt mer idag än att jobba o äta + läsa lite bloggar :P
Ea kommer från jobbet snart så då ska vi handla lite o om vi orkar ska vi få klart det sista i lägenheten. Sätta upp speglar/hyllor osv som vi inte gjort än. Ja, mer spännande än så blir det inte idag! ^^




Take my hand and hold on tight
And we'll get there
This I swear


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0