Always you

Ligger i sängen o måste sova nu, jobb imorgon. Är trött för en gångs skull så ska bli riktigt skönt att sova nu :)

Blev träning själv förut, Karin kunde inte o storebror var tvungen att dra iväg tidigare men icke hindrade det mej ;P Sprang väl drygt 5 km idag (hallå mobba inte, jag är inte en van springare:P) o det var helt ärligt inte ens så jobbigt! Kände för att springa längre men klockan var rätt mkt o min baby behövde mat ;) Haha. Nej men det var riktigt skönt alltså, vet inte varför det var så lätt idag? Kanske fick mkt energi av min tonfisk/quinoa/ägg-lunch ^^ Blir nog en springtur imorrn igen om jag hinner, hoppas det går lika bra då! Måste köra styrka då också, hoppade över det idag..
Efter träningen blev det keso + banan o dusch, sedan hämtade Ea mej (tränar alltid hos mamma eftersom spåren; 3an, 5an, milen osv ligger så nära här) o vi åkte hem o så lagade jag maaat till oss, fullkornspasta, quornfilé o wokgrönsaker, aaah så gott det är! Bra att Ea också tycker det, han behöver äta lite nyttigt ;P Gissa hur många pizzor han ätit de senaste 2 veckorna? Haha kan tyvärr inte tala om svaret dock, tror han skulle skämmas lite då ^^

Imorgon är det fullt upp med
jobb
ärenden
träning
färgning av fransar o bryn
tvätt, städning
packning inför Grebbestad


Får se om jag hinner skriva nåt!
Pussnaatti


Jag kommer aldrig kunna säga det för ofta:
min pojkvän är världens finaste, snyggaste, sötaste, hetaste, snällaste, gulligaste, omtänksammaste, givmildaste, roligaste, stördaste (;P) som finns. Truly.


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

ni är fina båda två ;)

2010-06-29 @ 15:05:13
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: bitterfittan

(: hur är allt med dig ikväll?

2010-06-29 @ 22:53:52
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0