Ändrade planer

Shit vilken förmiddag!
Handlingen på Netto var minst sagt galen. De hade ju öppning av den affären här idag o mamma hade en lista till henne o en till mormor med massa saker de ville ha handlat (allt var så jääkla billigt!) o så hade jag o Ea en egen lista också. Hade mina bröder med mej till hjälp som tur var o vi åkte dit runt 9, när de öppnade (pensionärer vi är, haha!).
Var beredd på att det kunde vara så men fick ändå en liten chock när jag såg kön som ringlade sej utanför när vi kom dit! Där fick vi stå, i kanske en halvtimme i regnet innan vi ens kom in! Sedan var det så proppat där inne att man knappt kom fram nånstans med sin kundvagn! Gaaah!
Fick med allt vi skulle ha med iallafall, phuu.. Nu har vi mkt gott hemma ;)
Blev även en smörgåsgrill (till oss), elektrisk kylbag (till Ea), mp3-spelare (till Ea), digitalkamera (till oss båda) m.m. m.m. Shiet vad vi bar! Jaja nu är det avklarat.
Eller nästan, måste tyvärr tillbaka dit senare eftersom jag såg på kvittot förut att vi fått betala flera hundra mer på kameran än den kostade, alltså originalpriset ist för rabattpriset + att rabatten inte var avdragen på många av matvarorna också, suck..:S Hallå, rätt ska vara rätt! Blev skitdyrt annars ju.. Pluspoäng iallafall till att de som jobbade där la upp alla varorna på bandet o packade ner i kassar åt en :P
Jaja, nog pratat om detta jäkla Netto, haha!
Hann dumpa alla mina o Ea's grejer i lägenheten, gå till apoteket (solskydd o nässpray), äta frukost o jobba ca 2 timmar efteråt o nu sitter jag här hemma hos mamma.

Iallafall, det jag skulla komma till:
Har nästan till 100 % bestämt mej för att jag inte åker med till Grebbestad idag. Det är av flera anledningar som jag inte orkar dra men det blir bäst så, jag o baby åker ner tillsammans på fredag istället o får en weekend där tillsammans :D Sedan ska vi självklart ner flera ggr till i sommar!!
Hoppas på att både åka ner med Ea igen (vi har planerat en 4-dagars iaf senare i juli), med familjen en eller två ggr o även med mina kompisar över en helg åtminstone. HOPPAS på att det går :)




Det allra bästa med att jag stannar hemma är att jag får träffa min darling redan ikväll igen;P
Då känns det lite bättre att älskade Grebbestad får vänta några dagar till... :)


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

allt är bra tack ;)



vad sysslar du med idag snäckan?

2010-06-30 @ 17:53:25
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0