Another cloudy day

Men godmorgon :)
Eller.. god förmiddag...? Eller kanske god eftermiddag...? Hahaha, ne fifan detta funkar inte, imorrn ska jag ställa klockan på 9 oavsett när jag somnar!
Är nämligen ledig några dagar till, jobbar ons o tors o sen ledig över midsommar igen:P Haha gött..

Har inte så mkt att göra en söndag som denna ändå, gå o vänta på att baby kommer hem ikväll ;P Mina kompisar också för den delen, gud va bra :D
Blir nog träning idag iaf, sedan känner jag för att läsa o pyssla o sånt mysigt ^^ Ska höra med mamma om hon vill sitta o greja med våra fina receptböcker som vi fyller på med alla recept vi vill spara, klipper, klistrar, skriver o gör fint ;) Jag älskar sånt! I'm kinda quirky in that way ;P Det är bra att ha också när man har noll inspiration till vad man ska ha till middag eller vill baka nåt gott. Passar ju perfekt nu när jag o baby ska flytta ihop ;P ÄNTLIGEN!

Nej nu vill magen ha frukost! Havregrynsgröt med banan o jordgubbar på kanske....?;)




Btw, vädergudarna måste ha hört mej igår för det blev ju rätt mkt sol trots allt :)
Men idag är det lika molningt, o tråkigt igen...
Undra om det nånsin kommer bli badväder?


Kommentarer
Postat av: Linn's beautybox - skönhet, fashion, glamour, inspiration

ja jag undrar också när(om) badvädret kommer hit!!

2010-06-20 @ 21:31:41
URL: http://beautyboxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0