Change of plans, again

Har haft en bra men sjukt rörig dag, orkar inte ens skriva om den o allt jag snurrat med :P

Tänkte mest säga att det är change of plans igen, mamma o Maria åkte aldrig till Grebbestad idag heller utan de åker imorgon bitti o eftersom jag fått gjort allt jag behövde göra o längtar så sjukt mkt efter Grebbestad så åker jag med då :) Ea får klara sej själv dit på fre ;P Wiie ska bli så kuuul o härligt :D

Har precis kollat på So You Think You Can Dance o gått igenom all packning en sista gång, sållat bort massa kläder (duktigt va?!:P tar alltid med för mkt... jobbigt när man kommer hem o bara använt en tredjedel men ändå måste tvätta allt för att det luktar "villavagn" haha) osv så nu är jag reeeeady do hit the roooad tomorrow ;) Behöver sova nu!

Natti på er, hörs när jag är hemma igen på söndag! Ska ta så mkt bilder som jag bara kan :D





GREBBESTAD HERE I COME  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0