Friday on my mind

Oj, vaknade visst inte förrän 12 idag :P Men kunde inte somna förrän efter 4 o jag behöver ju mina 8 timmars sömn ;) Gjorde inte så mkt ändå för vädret är livsfarligt idag (blåser som fan o tror att regn o åska är på g!) + att jag inte har ett skiiit planerat idag, hehe. Är ju så tråkigt att ingen e hemma, som sagt, alla mina kompisar är i andra städer all weekend o Ea är i Gbg på Metal town, han åkte igår o kommer hem på söndag han med, så ju mer jag sover desto fortare går helgen ;) Hehe, nedå. Men jag har tänkt att städa mitt rum här hemma iaf + byta rent i sängen o sånt myysigt, ta en promenad (om jag vågar för vädret!) till stan o hämta ut paket från H&M (neej jag har inte beställt massa nytt nu men allt kommer ju i omgångar) o sedan vandra vidare till lägenheten o fixa lite där. Ikväll blir det nog filmmys med popcorn o choklad :D
Tror på en mysig dag ändå!
Filip o Fredrik är i stan också, man kanske stöter på dom ;P Hahaa.

C ya later alligator


Nu blir det jordgubbar o massa annat gott till frukost (haha vaddåå sen frukost;P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0