God...förmiddag...?

Godmorgon, godmooorgon hör fåglar sjunga glatt!

Ja, eller det är väl snarare förmiddag men jag kunde inte somna förrän efter 4 inatt....=S
Har precis käkat en hejdundrandes (;P) god frukost så nu är det dags att kicka igång dagen! Frågan e bara vad jag ska göra...?;P Haha. Kul att man har ett liv ;P
Ska träffa Fia o Catti för fika vid 15, wiie, får se va ja hittar på fram tills dess, nu ska jag iaf gå o ringa några tråkiga, viktiga samtal.....=S

Puss på er ♥


 Jag nyss i min pyjamas;P Haha. Kameran fungerade i en bild iaf innan den dog!
Har ansiktsmask på (gör det ca. 1-2 ggr/v) så det var la tur att inte ansiktet kom med ;P
Och ja.. inte för att nån kommenterat det, men jag vet att jag har översträckta banan-ben, det går i släkten;P


Upd: Vet inte varför inte inlägget går att få centrerat, även om jag lägger det så hoppar allt snett o blir konstigt (+ annorlunda typsnitt/storlek?) när jag publicerar så nu får det va så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0