I want you to lead me, take me somewhere

Jag har funderat o funderat o funderat. Funderade tills jag somnade inatt o det var det första jag började tänka på när jag vaknade imorse. Jag vet ju att jag egentligen vill. Och att det är precis vad jag behöver, den rätta vägen att fortsätta på. Allt är egentligen så självklart. Men samtidigt är det saker som sätter förhinder. Saker som gör att jag tvekar. Kan inte de sakerna bara försvinna? Det skulle vara så perfekt.... Mitt drömliv! Hatar att det är så mycket annat som jag måste ta hänsyn till. Vill bara strunta i allt o följa mitt hjärta. ♥

Fast.... hur vet man att det hjärtat säger åt en att göra är rätt? Det kan ju ändras under tiden, eller hur? Tänk om jag bestämmer mej för att göra detta, o att det blir av, o allt drar igång o sedan känner jag efter ett tag att det trots allt inte känns bra? Det går ju inte direkt att ångra sej... (Såvida man inte är stenrik o inte bryr sej om massa, massa, massa tusenlappar, men det låter inte som det stämmer in på mej va?)
Fast om allt omkring blir som jag vill, varför skulle jag då ångra mej....? Det är ju detta jag lever för, jag vet ju det. Fast... är det rätt väg att gå? Jaaaa, jag vill att det ska vara det! O allt skulle göras annorlunda....
Ena stunden vill jag som fan. Nästa tvekar jag igen...

Åh, snälla nån, ge mej en uppenbarelse!

Att nåt som borde vara så lätt kan vara så svårt....


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe jodå helt ok;)

2010-06-08 @ 12:52:26
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: simone

urläckert foto!

2010-06-08 @ 13:37:32
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0