Inomhusgrejardag



Jag är trött på att vakna till skitväder hela tiden när det ska vara SOMMAR!!
Kan inte den svenska sommaren överraska någon endaste gång och bara vara superfin o härlig?
Ber till Gud att det blir fint över midsommar iaf!
Just idag spelar vädret kanske inte så stor roll ändå, har mest "inomhus-grejer" att ta tag i.
Blir frukost nu (vaknade för nån timme sen, vette faan vad som har hänt med mig, kan inte sova om nätterna! Inatt, well imorse, var klockan 06.10 sista gången jag tittade på den o då låg jag ändå läänge efter det o vred o vände på mej! FY! Är megatrött idag så hoppas på att kunna somna normalare tid ikväll:P Okej nu slutar vi den här parentesen va? Haha!) sedan är detta vad som gäller idag:

♥ städning av mitt rum + tvätta
♥ ärenden på stan, hämta ut paket
kolla lite på det jädra bröllopet, känns ju som man måste
ta en promenad till lägenheten o fixa där
träna
pyssla med mammsen om det hinns med

Så idag lägger jag datorn åt sidan så jag får nåt gjort! Hörs ikväll igen eller nåt :) ♥


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

skulle också behöva städa! fast måste stryka kläder först

2010-06-19 @ 14:19:52
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: aye

Hejhej.

Kan du vara snäll & svara på en liten fråga i min blogg? Har nämlingen " Veckans fråga" och behöver hjälp med en sak. Skulle vara glad ifall du kunde svara :)

Ha en fortsatt trevlig dag K

Inlägget hittar du här: (http://ayealfayadh.devote.se/blogs/5100382/veckans-fraaga--.htm#WriteComment)

Tack på förhand ^_^

Kram//Aye

2010-06-19 @ 16:28:19
URL: http://ayealfayadh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0