Lagom bra dag

Efter jag jobbat blev det glass o min bokaltanen, mat, dusch o sedan hämtade baby upp mej på vägen från jobbet så jag har spenderat det som var kvar av kvällen hos honom.
Phu, när ska jag sortera bland mina kläder + städa mitt rum då...?:P Som ni kommer se på mittenbilden nedan så...ehum..behövs det.. NU!:D Men vem vill hålla på med sånt när det är fint väder ute? Man vet ju hur Sverige är, snart blir det väl regn i flera veckor...=S
Nu ska jag prova allt jag fått hem från H&M, sedan blir det sängen!





Fick bli en skjorta jag tagit från mammas gamla kläder ikväll. Den är så skön o somrig :)


Hallåååååå :)
(jag vet, jag är lite kass på att göra mej i ordning nu för tiden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0