Dagens bilder

Jag o baby sov ganska länge idag, sedan efter frukost osv o när Ea kunde köra igen (han va ju ute igår) drog vi o handlade o åkte ut på landet. Åkte till en sjö i närheten av hans stuga där vi myste hela eftermiddagen/kvällen med grillad kyckling, baguette, juice, vindruvor m.m. m.m. Underbart!


Muuums








Hahaha helt inne i Kalle Anka, fan vad söt ^^


Jag läste Solo :)


Ea låg o masserade mej där ett tag sen också medan jag läste, ahh ibland e livet gött ;P








Det ser ut som att jag inte vågade gå i men det gjorde jag faktiskt, upp till knäna ;P Har tyvärr inga bildbevis för minnet blev fullt men det var skööönt iallafall, men hade never ever kunnat hoppa i alltså, får bli lite varmare först!

Nu ska jag o Ea laga sen middag o sedan blir det nog sängen, jobb för båda imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0