Pictures from last friday

Då var vi på fredagen då :)
Dagen var myyycket bra! Låg först ute i trädgården o stekte/läste under förmiddagen.
Sedan duschade jag o gjorde mig fiiin för idag hade nämligen mamma bestämt att hon ville ordna lite "skolavslutnings-/examensdag" för mej eftersom jag gått ur 1an på Danscenter ;)
Vi käkade goood mat o efterrätt ute på altanen o så fick jag ett fint, somrigt kort av familjen med pengar i o presentkort på Lindex av min baby! ♥ Aaaaw gullisar!

Här har ni bilderna från dagen:

Dags för soooolning :D

Såhär glad blir man faktiskt av solen!!!


Sen kom baby hit efter han slutat jobba ♥


Då såg jag ut såhär!







Haha tycker bara denna bilden är så komisk


Godaste på länge!
Första färskpotatisen för i år även :)

Sedan blev det inga mer bilder tyvärr,
men vi käkade glasstårta o hade det treeevligt o efter det blev det filmmys med Ea, Daniel, Andreas o mamma + en jävla massa chips o godis ;) Denna såg vi:


Grym jävla film!


Kommentarer
Postat av: emelie

har precis laddat denna filmen, tänkte kolla på den ikväll, hört massa dåligt men den är sevärd el ? =)

2010-06-13 @ 19:26:43
URL: http://fitnesspajas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0