Run it



Har jobbat sedan imorse, slutat jobbet, ätit..:P Nu väntar jag på att maten ska sjunka för om en stund ska jag o Karin ut o springa! Sedan blir det styrka o stretch efteråt som vanligt. Mucho skönt!
Sedan cyklar jag till baby, eller OSS, eftersom jag nog flyttar in f.r.o.m idag ;) Kuuuuuul!

Fasen, jag börjar bli lite smått orolig över midsommar nu. Vädret ska ju för en gångs skull vara fiint verkar det som (hoppas!!) men grejen är bara att jag inte har en aning om vad jag ska göra. Alla mina kompisar är upptagna med familj/släkt/pojkvän osv på olika ställen o jag o Ea hade tänkt dra till Grebbestad egentligen men mina bröder o deras kompisar ville så gärna åka så de fick göra det istället. Får ju inte plats hur många som helst i våran villavagn:P Så jag o Ea tänkte att vi kanske drar dit helgen efter om vädret är fint istället.
Sedan sa Ea typ igår att han nog ville festa med sina kompisar på kvällen. Jahaa. Men lilla jag då :S Kan ju hänga på men vem vill vara jobbig-flickvän-som-inte-har-något-eget-liv-utan-måste-hänga-på-min-kille-och-förstöra-grabbgänget.
Aja, midsommar är oftast överskattat ändå, kommer finnas plenty of time för roliga festkvällar under resten av sommaren sedan anyway, right..?:)
Vi får se hur det blir men söta kläder, midsommarmat, jordgubbstårta o cider blir det iallafall o bara det är ju inte så illa ;)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh jag älskar att springa ^^

Kolla gärna in min blogg på fina FIMO smycken :)

Kanske hittar något du gillar? :)

2010-06-23 @ 20:58:03
URL: http://fimocake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0