Sagobröllop

Har fått gjort allt jag skulle göra idag o har nu bänkat mej i tv-soffan framför bröllopssändningen igen, tyckte det var skönare att sitta med laptopen här med mamma än instängd på mitt rum :P Men det är faktiskt rätt mysigt att titta på sändningarna! Just nu håller Daniels pappa tal, shit vad nervöös han måste vara, det hade pappa Westling nog aldrig kunnat tro när hans son föddes att han en dag skulle stå o hålla tal på hans bröllop med kronprinsessan! Det hade nog Daniel aldrig kunnat tro under sina tonårs-år heller att han ett antal år senare skulle vara prins.
Ja ni, man vet aldrig var livet tar en! Men jag tror Daniel kommer klara detta jobb mkt fint.

Såg självklart själva vigseln förut, och kalla mej töntig nu men mina ögon tårades. Fick verkligen anstränga mej för att tårarna inte skulle börja rulla nedför kinderna, haha. Inte pga att det var just dom utan för att det är så fint med bröllop o kärlek. Hur kan man inte bli känslosam när man ser två personer som är så fruktansvärt kära, så ärligt lyckliga. Åh, det är så fint :)
En vacker sommardag ska jag gifta mej också o jag hoppas verkligen det blir med Ea! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0