Smultronställe

Denna underbara, fina sommardag har spenderats med att jobba. Nu blir det snart träning med Karin o min storebror (tror jag?), blir en springtur + styrka som vanligt. Det behövs veeerkligen efter att ha frossat i onyttigheter hela helgen. Klart man måste unna sej saker men ibland kan det bli lite väl mkt ;P

Jag hoppas verkligen på att det blir som de sagt o att vädret håller i sej hela veckan!
Isf åker jag med mamma o Maria ner till våran villavagn på Grebbestad på onsdag! :) De åker hem igen på fredag men om vädret är bra kommer baby dit då o så är vi 2 kvar där under helgen :) Myyys! Hoppas hoppas hoppas! Grebbestad är mitt absoluta favoritställe på sommaren!




Baby i Grebbestad förra sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0