Tisdagskväll

Sitter o väntar på att baby ska komma hem från jobbet (hallååå han åkte liksom 5 imorse=S visst, han har en timmes resväg just nu, men ändå, stackare.. är det ens lagligt?!) så han kan få maten jag sparat till honom :) Förövrigt har jag nyss käkat kvällsmat o klädrensningen + städningen av mitt rum är klar, finally ;) Tänkte dra ut o springa förut men precis när jag skulle iväg såg jag att det spöregnade! Åhh jag som hade bestämt mej o allt! Guuuud vill att jag ska vara feeeeeeeeeeeet! Aja, hoppas på bättre väder imorrn ;P Annars får jag väl köra nåt konditionsaktigt inomhus (på teeeenyweeeeny space) o avsluta med styrka såklart. Behöver verkligen träna massa styrka i sommar.. I need it i min dance-utveckling ;P
Alla ärenden är fixade också o jag var även på Lindex förut o handlade upp resten av presentkortet. Blev 2 nagellack (neonrosa o neongult, så snyggt till solbränna) o ett hårband :) Yeey! Kan visa allt när kameran vill fungera igen..

Ja, annars har dagen inte innehållit så mkt mer.. Det har varit en ganska meningslös dag faktiskt:P Men såna dagar måste också finnas till!

Imorgon ska jag ääntligen få träffa Fia o Catti!:D Har saknat dem som en idiot. ♥

Åhh, nu kom Ea, hinner inte lägga in nån bild ;) Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0