SOMMAR

Äntligen är det soooooommar! Wiiie! Det är så jäkla varmt idag o inte ett enda moln på himlen! Har legat ute på gården här hemma hela dagen o läst o haft det skönt ;) Vi (familjen) satt ute på altanen o åt middag nyss, åh finally känns det som riktig sommar ;)
Det blev inget med städ o flytt in i Eas lägenhet igår för han kom hem så sent från jobbet, när vi hade ätit o så här hemma hos mamma var klockan 9 o då var det ju försent att dra igång nåt, eftersom Ea går upp 5 på morgnarna. :S Han kanske kommer jobba lika sent hela veckan så isf flyttar jag in till helgen ist.
Men vi tänkte iaf börja lite ikväll, städa sovrummet o få in alla kartonger osv där, vi har nämligen inte ens packat ur flyttsläpet än, det står i hans föräldrars garage ;P
Haha fan vad intressant känner jag, men så ni inte undrar varför jag fortf bor här hemma ;P Aja..

Har bilder från helgen osv men usb-kabeln till kameran ligger (med det mesta andra jag äger:P) nerpackat i släpet.. Får som sagt kanske fram allt ikväll :)

Nu ska jag göra i ordning en glass o gå ut i solen igen!
PUSS


Åhh vad jag längtar till Grebbestad nu!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0