Passion for passion

Sitter just nu o äter mina två absoluta favoritfrukter: kiwi o passionsfrukt. ♥
Jag tål egentligen inte kiwi men det är så jävla gott så jag kan inte motstå ibland. Det får klia hur mkt det vill ;P Svullnar även lite på insidan av munnen, men äh, får skölja munnen sen :P Haha. Det är värt det för fifan va goooooooooooott de e, eller hur?:) Fast passionsfrukt är den allra godaste, än så länge vet jag ingen frukt i hela världen som är godare iallafall! Vet ni...?;)

Är nyduschad o fräsch o snart kommer baby hit. Jag är trött o har ont i huvudet (o han e nog också trött efter jobbet) så vi ska bara mysa, kanske kolla på nån film.

Idag har jag jobbat, suttit i solen en stund o läst (har börjat på 4an i Shopaholic-serien nu, "En shopaholic får en syster", hoppas den e bra!) o hjälpt mamma att plantera massa blommor, hehe. Det var helvetes tråkigt o jobbigt, absolut inte min grej, haha. Det blev bra tillslut men jag kan bara säga såhär att när jag o Ea skaffar hus o trädgård ska jag fan anlita nån till sånt där ;P Eller så får Ea göra det! Jag har verkligen inte gröna fingrar! Fattar ens inte hur NÅN kan tycka sånt e kul?

Min kamera är helt död igen, men så fort den vill fungera ska jag ta lite nya bilder o även visa mina second hand-fynd! Äääälskar min nya, knallrosa bag ;)


Vill ha just nu:


Kommentarer
Postat av: F R I D A

sv; ja det är så tråkigt att jag inte blev nöjd :( haha

2010-06-11 @ 18:37:42
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0