You're the reason I breathe

Jag vill sova. Nu nu nu. Är trött i huvudet men ändå inte "sovtrött". Vill vara det, det är jobbigt att va vaken just nu. Vill inte ligga här själv, vill ligga i babys underbara famn, sova tryggt tätt intill honom. Den finaste människan som finns. Ibland tänker jag att jag verkligen inte förtjänar honom. Han är så jävla, jävla bra. Och jag är inte det. På vilket sätt skulle jag vara det? Nää. Är så lycklig att han tycker det iallafall. Fan så lyckligt lottad jag är. Den underbaraste personen man kan hitta är min!
Vill bara att det ska bli helg så vi kan flytta ihop! :)

Det är bra för mej att jag ska börja jobba på riktigt imorrn så jag kan komma in i normala sovtider igen..
Det är läskigt vad snabbt man vänjer sig vid att somna 2-4 på natten o sova till 10-12 istället för att somna 10-11 o gå upp 6-7.

Nej nu MÅSTE jag åtminstone försöka göra ett attempt till att sova. Natti.


'Cause what you want isn't me in the mirror


Kommentarer
Postat av: F R I D A

sv; haha ja jag vet! jag hatar alla såna djur... jag typ sitter och skriker om det befinner sig en spindel i mitt rum xd

2010-06-10 @ 10:11:13
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0