Weekend and new shoes

Hann inte uppdatera något igår, hade fullt upp men det var en jättebra dag :)
Först jobb, sedan ett möte på arbetsförmedlingen, jobb igen, sedan gjorde jag mej i ordning snabbt för att följa med mamma på studentmottagning hos en bekant vilket var myycket trevligt, kul att träffa folk man inte sett på år o dag :P Massa gott att äta också! Sedan åkte jag o baby o handlade freeedagsmys-stuff (o jag hämtade ut ett paket från H&M med lite grejer som jag väntat på hur länge som helst:D), åkte till honom o lekte ett tag innan vi åkte till mej o tittade på filmen vi hyrde, Baksmällan. Hahaa hur jävla rolig film..?!
Vi somnade jättesent o idag har jag jobbat, slutade för ett tag sedan o har lite bråttom nu för ska till babys lägenhet (soon to be VÅR lägenhet;P) o så ska vi stäääda så jag kan flytta in sen :D

Ha en braa lördag! PUSS



Jag innan vi åkte till studentmottagningen


Nytt linne o nya skor! ♥


Skorna. Faasen vad länge jag väntat på dem nu. ÄLSKAR DOM!
Vet att sjumiljarder andra har likadana vid det här laget men det skiter jag i för dom e så snygga!


Kommentarer
Postat av: Frida

Dom väntar jag med på! Skönt att dom inte ser så höga ut för jag var rädd för det! :) haha sitter dom bra?

2010-06-12 @ 18:20:44
URL: http://medhjartatihanden.blogg.se/
Postat av: Frida

störande haha :) Jag brukar alltid beställa en vara i flera storlekar och sen skickar ja tillbaka de som inte passar. Kör på faktura då för det blir ju lite masigt om man har direktbetalning.

2010-06-13 @ 16:57:54
URL: http://medhjartatihanden.blogg.se/
Postat av: emelie

aau, skorna va jättesnygga (: haft en bra helg ? (:

2010-06-13 @ 19:25:09
URL: http://fitnesspajas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0