Kurs, fotboll o chokladglass

Hej min kära blogg ;)
Har inte haft tid att skriva på ett tag, igår jobbade jag hela dagen o sedan cyklade jag direkt ner till Catti o umgicks med henne, Fia o Karin hela kvällen, like old times, wiie! Vi satt först i Cattis gamla rum o babblade ett bra tag (nostalgiskt, haha) o sedan promenerade vi till ICA för att inhandla choklad, chips o lite annat gott som vi sedan avnjöt i kvällssolenCattis altan med rosévin o girltalk ;) Åhhh längtar redan tills nästa dejt med mina fina vänner! ♥ (Malin, we miss you!)
Ea kom hit till mej nästan direkt jag kommit hem o så la vi oss o myste tills vi somnade :)

Idag har jag varit på kurs (för sommarvikarier) hela dagen. Det har faktiskt varit en intressant o bra dag, har varit på samma kurs innan, om det var förra eller förrförra sommaren? Men det är så mkt som är lätt att glömma, + att man får ju betalt för en heldag. O frukost, lunch o fika ;)

Har hunnit vara hemma en stund o fått i mej mat, snickesnackat med mamsen o ätit chokladglass med strössel, va sjuuukt sugen! Jag vet, jag kommer rulla fram snart :P Äh, jag o Karin ska ut o springa imorrn + köra massa styrka. O så ska jag o Fia börja med fotboll! Fattar ni vad kuuuul?! Saknar fan fotbollen alltså. Höll ju på med det i massa, massa år förr i tiden. De e förjävla roligt ;)

Nu ska jag vila en stund, sedan sticka till lägenheten o fortsätta få i ordning där, Ea kommer väl hem från jobbet runt 8 o joinar. Vi är snart klara nu men det är grejer som ska upp, typ vägghyllor, persienner, speglar, krokar, m.m. (han hade typ inget sånt innan:P) o alla mina kläder (o hans med för den delen) ligger utspridda i klädhögar över hela sovrumsgolvet nu så det måste in i garderober (jag fick den största, snällt va...?;)) o sedan ser det förövrigt ut som sju svåra år med kartonger, kassar, tidningspapper o massa skräp överallt:P Phuu!

Vet ni nåt kul förresten? Nu är jag ledig i 6 dar:D Göttans! Synd bara att ALLA ska bort i helgen. Fia, Catti, Karin, Ea..... TYPISKT! Vädret skulle väl va dåligt också =S
Jaja, det blir nog bra ändå :)

Nej nu har jag tjötat för mkt. Pusshaj


Jag o Catti ♥ (gammal bild)

(Vet att det blir tråkigt utan nya bilder men jag skyller på min kassa kamera. Så fort man sätter på den står det "svagt batteri" o sedan stängs den av, trots att man har splitter nya batterier! Vafan, o sedan provar man ett tag senare o då funkar det igen? Sen nästa gång stängs den bara av igen... Gaah. Går inte att lita på den asså;P)


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja absolut! Lätt sen bästa chic lit serien! :)

2010-06-16 @ 22:25:55
URL: http://medhjartatihanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0