Så jäkla gött att vara igång igen

Jag mår så jääkla gött nu!
Träningen förut var underbar, faktiskt, på riktigt;P Trodde jag skulle bli dötrött av att springa för min kondis eju inte direkt på tipptopp + att det kan vara så tråkigt ibland men det var bara skönt jobbigt o jag hade faktiskt kunnat springa längre! Älskar när det är härligt ist för jobbigt o tråkigt. Roligare att springa med en kompis än själv också! Jag o Karin ska satsa på ca. 3 ggr i veckan nu!
Sedan körde vi massa styrka också, jag fortsatte med ännu mer när Karin dragit hem o sedan stretchade jag massa också. Trodde jag skulle blivit jättestel efter de här veckorna utan träning men när jag satte mej i splitten utan problem blev jag lugn igen ;P Är man bara varm så går det! Spagaten däremot får jag kämpa lite mer med:S Kan väl bero på mina sträckningar o så. Men jag ska verkligen kämpa i sommar o bli stark o mer vig :D

Käkade det perfekta (o godaste!;P) återhämtningsmålet efteråt: havregrynsgröt med linfrön, dadlar o MANGOPURÉ (hallå, JA jag älskar det;P) på, ägg o så riskaka med keso. Nam nam nam!

Har duschat o legat här i sängen med datorn ett tag nu. Vet ni vad jag gör? Sitter på msn, haha. Det var tuuuuusen år sen. Eller, i julas rättare sagt antar jag eftersom mitt personliga meddelande var "JUL<3" haha. Detta inlägget har tagit hundra år att skriva bara för jag e på msn samtidigt:P

Aja, men vi hörs imorrn hörrni! Då är det FREDAG, hur nice är inte det?

Natti ♥


Kariiiiin


Jag o Karin innan en maskeradfest i jan 09, hohoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0