Lugn kväll & dagens me

Powerwalken ställdes in för min del eftersom Karin ville dra iväg när jag hade typ en halvtimmes kötid kvar till Tele 2 o jag kände att jag var tvungen att få det där samtalet överstökat + att jag inte var helt pigg på att gå raskt sisådär en timme just idag :S Men det blev en lite lugnare promenad på cirka en halvtimme hem till Ea senare iallafall :) Hehe. Han hade kommit hem från jobbet precis när jag kom dit, vi skrev inköpslista o drog o handlade, lagade mat när vi kom hem o sedan hann vi inte så mkt mer än att äta den framför So You Think You Can Dance. Kuul att det har börjat igen :)
Nu måste jag sova för jag jobbar imorgon.
Peeeeace out

(P.S. Det var som jag trodde med det mobila bredbandet, det hade skickats till min gamla adress i Sthlm, jag hade nämligen blivit folkbokförd på min nya adress här precis DAGEN EFTER de hade skickat det.. Suck... Men nu har de skickat om det till min nya adress iaf så jag hoppas det kommer snart:))


Jag idag:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0