Fläääng


Vilken dag!
Har slitit på jobbet hela dagen o ända sedan jag slutat har jag o Ea flängt runt på stan o gjort ärenden hit o dit, systemet, apoteket, lindex m.m. m.m. o sen storhandlat åt både oss o åt mamma i FYRA (!!) olika mataffärer (man får ju va ekonomisk, varje affär har ju olika extrapriser på olika saker;P) så nu är jag helt SLUT! Vart sjukt varmt idag också så nu är jag snurrig i bollen o ska slappa resten av kvällen :P
Sitter hos mamma nu, har precis lämnat av alla matkassar till henne o väntar på att Ea ska komma tillbaka hit, han skulle skjutsa sin syster hem från jobbet. Så fort han kommer tillbaka ska vi till lägenheten o gotta oss riktigt, vi ska "baka" negerbollar, eller förlåt jag menar chokladbollar, o sedan proppa i oss det o kanske lite mer av allt annat gott vi köpte (;P) framför en film! Ahhhhh det ska bli så skööönt! 
Ojoj, nu kom baby tillbaka redan, fasen vad seg jag var på att skriva nu :P
 Hörs imorrn, kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0