Like it alot

Orkar inte sitta här så länge, tänkte bara säga att jag haft en aaaasskön förmiddag här i trädgården o på altanen i solen! Finns det något bättre än sommar?!
Sedan har jag även jobbat 13-16 (blir många strötimmar nu då jag får hoppa in, börjar "på riktigt" nästa torsdag! gött:D) o har precis käkat massa mat.
Ska färga utväxten nu, sedan ta tag i rensningen av mina kläder så det blir lätt att städa mitt rum nån dag här, men inte idag ;P
Ikväll ska väl jag o baby hitta på nåt mysigt..?:)

Jag är så glad för det närmar sej helg o det innebär roligheter + de bästa av allt: fia o catti kommer hem!!!! hoppas på att få träffa dem så snart som möjligt:D tycker karin o malin får ta o skynda sej hit också ;)


Åhhh, jag vill ha det häääär! Har velat det hur länge som helst nu!
Huuur somrigt, sött o fint?
Tror ni baby skulle gå me på o ha de i sovrummet....?;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0