Busy day, tomorrow: GREBBESTAD

Har haft så jekla fullt upp nonstop idag. Allt jag skrev i förra inlägget är gjort (utom att färga fransar o bryn men får göra det senare) o nu är jag äntligen redo att sova! Kommer somna gött efter denna dag;D Jag o Karin var förresten på ett Friskis&Svettis pass ute på Duse (ett sol/bad/camping-ställe) ikväll, liksom hur gött med gratis, rolig träning på gräset intill vattnet, med maassa andra träningsglada människor i alla åldrar? Mindre kul var att Fia var där i jobbet o gjorde reportage till Säffletidningen o SJÄLVKLART åkte jag dit på att vara med!!! Gaah hur ful är man inte när man går o tränar liksom o så ska jag vara med där i närbild :S Hon ställde lite frågor också o jag fick stressa ihop något svar utan att knappt hinna tänka eftersom passet hade börjat:P Haha jag FASAR inför att tidningen ska komma ut^^ Bara hela Säffle som kommer se liksom....?;P Aja det blir nog bra detta. Träningen var rolig o skön iallafall, jag o Karin ska fortsätta med detta

Nej nu måste och vill jag sova, ska upp tiiidigt imorrn för att hinna handla (en ny mataffär öppnar här imorrn o jag o Ea ska ha endel skiiitbilliga saker som kommer ta slut om man inte är där när de öppnar;P så jag ska fixa det till oss), göra mej i ordning, jobba 2 timmar, packa de allra sista o sedan dra till GREBBESTAD!!! :D Ska alltså dit med mamma o Maria ons, tors, fre, sedan drar de hem o så kommer baby dit på fre kväll o vi stannar tills sön:D Wiiiie! Verkar som att vädret ska bli asnice också ;)
Ska bli så underbart med sol, bad i havet (?), bryggorna, minigolf.....
Har varit där varje sommar sedan jag föddes så det finns inget ställe som är mer nostalgiskt eller somrigt för mej. Läängtar!

Har fortf inte fått mitt mobila bredband (suck) så datorn stannar hemma, vi hörs på söndagkväll eller nåt igen, om jag inte hinner skriva en snabbis imorrn..

Puss på er o ha det bra!





Ser härligt ut va...?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0