Bilder från eftermiddagen

Viiiilken härlig dag, lalalaalaaaaa!
Idag har jag, Ea, Daniel, Andreas, William o Rebecca spenderat hela dagen i trädgården.
Jag låg o solade fram tills eftermiddagen typ o läste min braiga bok (En shopaholic säger ja), som jag snart läst ut o som e skitspännande nu på slutet ;) Har inte haft tid/ork o läsa så mkt de senaste månaderna i skolan för har alltid varit för trött på kvällarna men nu har jag tagit upp boken igen, älskar att ligga ute i solen o läsa :D
Det blev även endel fotboll o "kasta ring", ni vet...?;) (Det som skymtas bakom på första bilden)
På eftermiddagen bar vi ut altanmöblerna till trädgården, köpte massa gott o grillade :D Göööött!




Mmmmmm!


lillebror


vad gör Rebecca?:P


Jag dör va gott de va


finast i världen


o finaste lillasyster :)

Nu är Ea iväg o handlar choklad osv ;) Ikväll ska vi lägga oss i sängen o mysa med de sista avsnitten (ever) av Andra Avenyn på datorn. Jag vet att ingen annan tycker det är bra, men jag tycker fan de;P Jag är ju lite av en nörd också ^^

Imorgon jobbar jag förmiddag, så om vi inte hörs innan hörs vi efter det.
Ska ge bloggen extra mkt tid då ifall det är dåligt väder ;P Så då kommer fler bilder från senaste! Kul vääääl? Säg jaaaa då, sääääg jaaaa, jaaa jaaaaaaaaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0