Resten av bilderna från i lördags

Lördagen var så himla mysig :)
Den började med att jag vaknade bredvid världens finaste. ♥ Efter vi ätit frukost, duschat osv så åkte vi med mamma, Ulrika o mormor till Åmål, de skulle till några affärer o eftersom jag o baby behövde lite saker till lägenheten så åkte vi med o begav oss till Jysk. Vi handlade inte så intressanta saker, haha, typ mörkläggning, persienn, handdukar, filtar, nytt duschdraperi, lakan, tvättkorg m.m :P Plus världens skönaste massage-grej med knottriga hjul på (ja.. alltså, till ryggen o sånt;P) och världens coolaste lilla maskot som vi inte kunde lämna ;) Våran nya vän ju! Svart o rosa var han :) "Som gjord för oss" tänkte/sa jag då eftersom Ea gillar svart o jag gillar rosa ;)
Efteråt åkte vi ut till hamnen/marinan där vi satt ett tag o käkade meegagod glass.

När vi kom hem var pappa, William o Rebecca hos oss! Vilken rolig överraskning :)
Det blev en lång eftermiddag/kväll med fotboll, "kasta ring", cykling, lekparken, mat, sanning/konsekvens/procent (haha), blombukettplockning, spel, tv-spel m.m m.m.
Rebecca stannade kvar ända till typ 11, då var jag helt slut! Haha.

Supermysig o rolig dag:D
Åhh, längtar tillbaka till detta underbara väder när jag ser bilderna. Visst, det är inte regn o åska åtminstone men jag vill ha 100% sommarväder!

Från lördagen:


sötnos <3


soooommar


Mmmmm!




hemma i trädgården, de 2 små är grannpojkarna som kom över ett tag


Älskling pumpade min cykel så ja kunde skjutsa runt på Rebecca här o var;P
(haha, ja, gräsmattan är klippt nu förresten)


William


hahahahahhaa mongo, va bara tvungen att ta me denna :P
 
 
man blir så snygg kisandes i starka solen


Rebecca på min cykel :)


Woho, mittenträff ;)


Jag var inte lika skillad som Rebecca ;) Hon vann varje gång ju!


Kommentarer
Postat av: F R I D A

sv; nej usch säg inte sådär ^^haha! Jag vet inte om jag är rädd för mygg eller inte, jag är alergisk mot dom oh får gigantiska myssbett :(

2010-06-08 @ 15:53:31
URL: http://fridamarklind.blogg.se/
Postat av: Filippa

Vad gott det såg ut med glass!

2010-06-08 @ 18:01:10
URL: http://filiippas.blogg.se/
Postat av: Filippa

sv: Ja, jag kan tänka mig det! :)

2010-06-08 @ 18:40:07
URL: http://filiippas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0