Zzzzzz...

Är så äckligt trött efter lite sömn inatt o massa härj idag (har haft en perfekt dag, men berättar imorrn), vill bara sova nu men Ea kommer hit o ska sova snart så måste vänta på honom. Han har grillat/festat me sina kompisar o mamma ville ha det låst så måste ändå ner o låsa upp när han kommer. Så då passar jag på att blogga lite så länge. Kan knappt hålla ögonen öppna så blir inget långt nu. Fan, har massa bilder från de senaste dagarna ju o även från idag men får ta igen det när jag är mindre trött o har tid (ja, alltså, när jag inte är upptagen med att leva mitt liv:P). Skulle tydligen bli dåligt väder f.r.o.m. måndag så då kan jag sitta me de då;P

Hinner lägga in några bilder från idag iaf,
berättar mer om dagen imorrn or something ;)






(har haft olika bikini typ varje gång jag solat denna veckan så har nu tusen olika märken, snyggt maddis)


lillasyster <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0