You spin my head right round


Har precis käkat upp det på bilden ovan (lite väl sent egentligen men..) o tänkte göra mej i ordning nu o krypa ned i sängen sedan. Är inte trött alls eftersom jag sov så länge idag men vill läsa ut min bok o sedan behöver jag bara ligga o fundera lite. Det är så mkt tankar nu i mitt lilla huvud som flyger runt runt o jag hänger inte med riktigt. Vet varken in eller ut, vet inte vad jag vill med nånting eller ens hur jag egentligen mår innerst inne. Jag är fan som en berg o dalbana just nu. Känner så mkt men vet inte vad.
Förtränger ofta saker o går runt o e hur glad som helst lite för länge o så helt plötsligt slår det bara till.
Allt har varit huuur bra som helst idag så jag vet inte vad som hände nu. Men det är säkert bra redan imorgon igen, behöver nog bara få ur mej lite.
Det kanske bara är så att jag är rastlös för att jag inte dansat på så länge...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0