Sweet dreams

Jag hatar att jag aldrig är trött vid den här tiden längre. När man väl tagit sovmorgon en morgon så är det kört (om man är ledig vill säga alltså) för då blir man inte trött förrän det är mitt i natten o vem orkar då gå upp tidigt morgonen efter om man inte måste? Nää precis det gör man ju inte. Swoosh så är man fast i fel dygnsrytm. Men på torsdag börjar jag jobba o sedan jobbar jag 6 dagar i sträck. Ska bli skönt med lite rutiner igen.
Så imorgon ska jag njuta av min sista sovmorgon på ett tag;P

Nu ska jag nog läsa lite tills jag blir trött.
Natti ♥


Fan. Jag tror jag saknar min lugg lite. Eller mycket. Gillar hellugg som fan. Men känns för jobbigt att ha det på sommaren. Till hösten sitter den kanske där igen ;)
(fast jag vill ha den längre än på bilderna, den är precis nyklippt där o därför lite för kort osv men de blir ju perfekt efter ett tag:))


Kommentarer
Postat av: Frida

Lugg är snyggt! ja villmed ha men nu har min lugg blivit så lång att jag inte vågar klippa den! haha

2010-06-09 @ 08:49:03
URL: http://medhjartatihanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0