Lovely day



Heeeej :)
Har nyss kommit hem, varit o handlat också.
Har varit en suuuperbra dag idag!
Hade först två lektioner stage-fighting i skolan (har ju temavecka nu)
o det var huuur kul som helst tyckte jag :) Har lärt mej en hel del bra grejer nu ska ni veta ;)
Efter sista lektionen (som var föreställnings/turné-snack) så skulle jag egentligen stanna kvar o träna i två timmar för vi har 4 solon i läxa tills nästa vecka (1 i jazz, 1 i street o 2 i breaking) o det fanns bara en sal över som var ledig för tillfället men helt plötsligt kom Robyn (ja, artisten, haha, jag blev lite förvånad där) o skulle ha salen så kunde inte va där, så då drog jag, Emma o Lisa till Wayne's istället o fikade :) Därav bilden ovan, daimtårta med grädde var nämligen det jag åt;) Mmmmmm!
Vi blev kvar i drygt två timmar o det var riktigt mysigt!
Nu ska jag laga mat, det blir quornbitar, fetaost o grejer ;D Ahhh dör av hunger!

Har massa disk att ta rätt på också men sedan ska jag bara ligga framför tv:n, är äckligt trött, ska försöka lägga mig i tid idag.
Imorgon ska vi ha parakrobatik o sedan pardans med någon från Let's Dance tror jag.
Det ska bli kuuul, jag har ju aldrig provat pardans förut! Akrobatik vet jag däremot inte om jag ser fram emot så mkt ;P Men dä blir la säkert sköj ;P Gud vad mkt smileys jag skriver har jag märkt...

Nu måste jag diska så jag kan duscha så jag kan laga mat så jag kan äta :P

PUSS


Kommentarer
Postat av: Modekatt

Åhh så gott det där såg ut!!

2010-03-03 @ 01:06:15
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0