Min dag

Dagen har haft sina höjdpunkter: de sjöng för mig i skolan, jag köpte cola till lunchen o choklad till efterrätt, jazzlektionen var jätterolig o likaså housen med Martin Feretti, jag köpte nygrillad kyckling när jag kom hem o i brevlådan väntade ett brev från min kära familj. Jag har fått massor av sms o meddelanden på facebook. Men överlag har det nog varit den sämsta födelsedagen i hela mitt liv. Har precis vaknat efter att ha somnat själv i soffan framför Let's Dance. Det är bara några minuter kvar på min födelsedag o nu ska jag krypa ned i sängen. Sedan ska jag vakna imorgon o fundera över saker o ting o kanske inse att allt är förändrat o att det är bäst så.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Jenny

sv; Jaa H&M har fått in en massa snyggt! :)

2010-03-13 @ 00:24:21
URL: http://cordell.blogg.se/
Postat av: Lona

stackare, varför var den dålig?

2010-03-13 @ 08:54:26
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0