Torsdag



Hi there ho there!
Vad trött jag ääääär. Vill bara duscha o göra klart det som behövs o sedan lägga mej..
Ville bara säga att det varit en bra dag :) Det var riktigt, riktigt jävla kul o intressant o häftigt o mäktigt o imponerande att se herrarnas balettklass på Kungliga Operan. Asså shit. Det är allt jag kan säga.
På vägen tillbaka till skolan stannade jag, Jessica o Vanessa på "American cookies" o köpte oss varsin bauta-muffin, asså mmm, det kallar jag lyx i vardagen ;)
På eftermiddagen hade vi partnering, vilket var kul! :) Vi ska fortsätta med det imorrn, o så ska vi även ha Lindy Hop, haha weei det ska bli roligt att testa!
Nej jag har faktiskt inte så mkt mer att säga.
Längtar mest till imorrn kväll när baby kommer hit! Saknar han så sjuuukt mkt just nu!


Världens finaste, hetaste o underbaraste ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0