Thank God it's friday

Det har varit en jätterolig dag i skolan, jag är klar med mitt solo till KRS:en, jag har ätit en god middag, allt är diskat, lägenheten är nystädad, sängen är nybäddad, jag har köpt naturgodis och snaaart kommer min älskling hit! Det kunde inte vara bättre med andra ord ;)

Imorgon ska vi ta en sväng på stan, han ska bjuda mej på restaurang o sedan ska vi se Avatar i 3D (äntligen!) :) Läängtar! Annars ska vi bara mysa, mysa, mysa o ta det lugnt o ta igen de två veckor vi varit ifrån varandra. Vi hörs nog inte igen förrän söndag kväll eller måndag ;)

Hoppas ni har/får en bra helg!
PUSS


Så länge får ni bilderna från mammas 50-årskalas för 2 veckor sen:




Jag


Blommorna jag köpte till mamma


Min fina älskling o jag





Maten: smörgåstårta


Lillebror o mamma :D Söööta!


Jag som inte tycker om smörgåstårta fick goooda smörgåsar ist med bl.a. kallrökt lax! Mkt bättre ;)


Hahahah fulaste bilden jag sett. Fel profil för mej även. Ser inte ut som jag!




Min kusin Therese med världens sötaste Tindra


Mery o Daniel






Åååhhhh




Var tvungen att ta med denna bilden. Sååå söt!


- Hahahahhaa, säger Tindra


Awww


Kommentarer
Postat av: Frida

och vaar kommer smörgåstårtorna ifrån?? ja juste, Ica Nära! :) var dom goa??

2010-03-05 @ 23:34:42
URL: http://medhjartatihanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0