Vanlig söndag


Det var en riktigt mysig o rolig kväll med klassen hos Annette igår!
Annette hade köpt typ 4 kg godis o 9 chipspåsar eller vad det va ;) Haha!
O vi hade guldballonger o hejade med o allting ;P Men som vanligt röstade ju folk helt konstigt, att Timotej fick några poäng överhuvudtaget (o kom typ i mitten?!) får mej att undra alltså.... Håller dock med om att Anna var bra men Darin skulle ha vunnit! Jajajaaaa det skulle han! Och Salem tvåa ;) Så jävla klockrent när Björn Gustafsson kom in o tog över pianot, hahaha. Tönt som jag är gillade jag Manboy också fast det var kanske av fler orsaker än låten...?;)

Idag har jag inte gjort så mkt än så länge. Efter jag ätit frukost o tagit det lugnt en stund gick jag o handlade o passade på att ta en omväg så jag kunde njuta av solen ett tag ;) Kändes så jäävla underbart, det är verkligen vår snart!! Åhhhh man blir så himla glad :D
Har precis kollat på reprisen av Melodifestivalen i brist på annat att göra ;) Men det var kul o se igen, man hör ju låtarna på ett annat sätt andra gången man hör dom. (Har inte kollat på nån delfinal, gillar inte Melodiefestivalen egentligen men finalen måste man ju se!)

Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt, kolla på någon bra film o njuta av att ta det lite lugnt innan det är dags att köra hårt i en vecka igen! Längtar efter att få dansa av mej imorrn :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0