Heeeeello :)

Nu är jag här igen ;)
Har haft en riktig slappisdag idag (förutom att jag precis diskat i nästan två timmar!!) o nu ska jag göra mej redo för kvällen. Det blir klassfest hemma hos Linnea, Javier o Minou :D Ska bli kuul!

Det var snart två veckor sedan jag skrev sist o det har väl inte hänt så mkt under den tiden, men endel skoj har hunnits med iaf ;P Har haft trevliga dagar i skolan förra veckan o denna veckan, var hemma i helgen o blev firad av nära o kära (det var uuuunderbart, mysigt o roligt in every way), har varit på akuten för att jag av misstag fick i mej jordnötter på DC o efter en timme såg ut som jag hade tennisbollar i käften + rejäl fläskfläpp (jag var riktigt snygg måste jag säga!) men jag fick massa kortison o det löste sej (pheew, tur jag aldrig hann svälja nötterna, jag kan nämligen på riktigt dö fifan), har varit på Singing in the rain med några i klassen (den var riktigt, riktigt jävla grym!), shoppat upp presentkorten jag fick i födelsedagspresent, samt varit ute på lite äventyr i naturen under moderna klassen igår ;P Haha! Ja, det var väl det som vart värt att nämnas.

Måste börja göra mej i ordning nu så jag inte kommer sent som vanligt,
men här har ni iaf bilder från mitt firande förra helgen:



en ful bild på mej med min nya, fina skjorta :)


självklart bad jag om att få min favoriträtt: vet inte vad man ska kalla det men det är typ som lasagne fast med pommesfrites istället för pastaplattor, det ser inte så fräscht ut kanske men det är SÅ JÄVLA GOTT!


tårtan med flaggor på gjorde jag ;) asgod blev den!





Love you


Min lillasyster Rebecca o jag

Kusin Therese med älskade Tindra


söta bröder :)




Min fina kusin! (o ja öppnar paket o visar morfar stavmixern jag fick i bakgrunden hoho)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0