Monday

Omg jag är helt sluuuut! Sov typ 4 timmar inatt o jag fungerar inte riktigt som jag ska när jag inte får min skönhetssömn :P Därför ska jag strax lägga mig! Men det har varit en braa dag i skolan :) Visade upp våra solon på KRS:en (läxan var att göra ett solo till en annan person i klassen, vi fick inte välja själva utan fick namnet på en person i klassen på en lapp, hemligt alltså, o sedan skulle vi göra ett solo till den personen, antingen något man tror passar eller en utmaning o idag visade vi alltså upp det o berättade vem vi gjort det till, sedan ska man alltså lära den personen solot o så får den visa upp det om några veckor o så ska man göra det som en duett också) o jag är faktiskt nöjd! Skönt att ha det gjort :) Jag är även sjukt nöjd med solot jag fick av Sara! Så hiimla bra dans, ska bli jävligt kul att lära sej det ;) Wiie!
Nu ska jag försöka koncentrera mej på de två breaking-solona vi har tills på onsdag istället =S

Jaja nu har jag redan skrivit mer än jag tänkte.
Ville mest säga att det var en fucking uuuuuuunderbar helg med min älskling, vi har haft det så mysigt o roligt o fifan vad vi är kära ;) Längtar redan ihjäl mej tills vi ses igen! ♥
Avatar i 3D var såklart helt grym också :)

Vi tog några (fula) bilder i lördags: here you go ;) :


Trött baby...?;)





På bion, haha

Nu gott folk ska jag göra klart här, ringa älskling o sen soooova så jag orkar med 6 timmars dans imorrn!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0