Helg!


Jag har haft en mysig fredagskväll själv här hemma med quorn chicken-hamburgare, popcorn o marabou polka (som var aaaaaaaaaasgod!) Det förtjänade jag efter en lång (fast okej, rätt slapp..o rolig;P) dag i skolan efter bara 4 timmars sömn. Sov så länge igår ju så blev ju aldrig trött!
Har haft danskunskap, jazz, tittat på 2:ornas genrep o sist street idag i skolan! Perfect for a friday and a klämdag! ;)

Imorgon blir det tvätt o lite städ (gud, det tar ju aldrig slut?) under förmiddagen, sedan blir det lite förfest med klassen hemma hos Jessica, vidare till Oscars (tror jag?) för att sitta i publiken på "Jakten på Julia" (vi fick gå gratis genom DC, annars hade vi inte;P), sedan blir det ännu mer fest o firande av Jennifer som fyller år!
Min kamera är helt död o jag har tappat bort batteriladdaren, så jag ska försöka komma ihåg att köpa vanliga batterier imorrn för jag vill ta massa kort ju ;)

Nu ska jag faktiskt sova för jag är trööööött!
Puss på er


Kommentarer
Postat av: Christina

Oh den med polka är så jäkla god! :)

2010-05-25 @ 18:56:47
URL: http://christinarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0