Honey

Jag är så jäkla trött fast samtidigt pigg. Mest är det väl min kropp som är trött just nu, den har ont överallt! Jag ska iaf lägga mej nu för jag behöver verkligen sömn också. Särskilt med tanke på att det blev så sent igår (tog ju 2 klasser på kvällen, jazz o house, kom hem sent o la mej runt 1 eller nåt=S) o att jag o Sara ska träna 1½ timme före skolan börjar imorrn (det är en läxa vi har tills på måndag som jag inte orkar förklara nu).
Jazzen med Emilio igår var förresten grym, o även jazzlektionen idag med Annette i skolan! Fan vad jag älskar jazz alltså :D Nu jäävlar ska det kämpas för att förbättra tekniken o få till center!
Förövrigt har vi haft balett, breaking o modernt (utvecklingssamtal + film) idag. Uh, förutom jazzen så gillar jag verkligen inte torsdagar.. Fast det är skönt att veta att det är fredag dagen efter ;)
Imorrn blir det alltså rep med Sara, danskunskap, jazz, modernt o sist street med Sabina igen :) KUL DAG! O det bästa av allt: Halv 8 är min älskling här i Sthlm :D:D:D Ska möta han på centralen då, så jag hinner bara typ hem o vända efter skolan så funderar på att vara kvar o ta nån rolig klass för att fördriva tiden. Får se om det finns någon ork kvar ;) Det hoppas jag, är sugen på streetjazz som börjar direkt när min sista lektion slutar, alltså 17. Det, eller house. Eller skynda hem o hinna vara hemma i högst en halvtimme? Haha vi får se ;P
Jaja nej gud, vad sitter jag här o tjatar för. Måste hoppa i säng nu.

PUSS på er


Bild från turnen. Linnea, Lisa, jag o Jennifer :)


I minibussen ;P

Fler bilder o videos från turnén kommer som jag lovat, så fort jag har tid över :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0