Myskväll

Blev inget med Thriller i Kungsan, det var tyvärr för få i klassen som kunde o eftersom den e gjord för hela klassen skulle den bara se konstig ut.. Så det blev inställt...=S Tråkigt, men så ärä! Istället har jag fixat o trixat här hemma, o ordnat allt som behövde ordnas inför flytten o så.
Har fortfarande storstädningen kvar men det ska jag göra imorgon :) Vad skönt det är att bara vara helt ledig i en vecka o ta lite dag för dag :) Ingen stress, ingen press ;) Det var lääängesen jag hade det såhär lugnt kan jag lova!
På torsdag planerar jag att dra ut på stan i Sthlm o bara gå runt o söka massa jobb. Inför hösten alltså.
Sedan kommer baby hit med bil o släp på fredag eftermiddag, så det blir fullt upp i helgen med flytt :) Sooorgligt att lämna denna lägenheten men fifan vad jag ser fram emot att flytta in hos baby!
På måndag är vi sambos ;) Gooosh!

Ska även hinna med några dansklasser i helgen o så VILL JAG GÅ PÅ SEX AND THE CITY 2!!!! Vill vill vill!
Men såhär ligger det till young people, att eftersom jag inte fick nåt CSN idag (har ju liksom slutat skolan dårava) så har jag inga pengar alls i juni, o inte i juli heller eftersom jag börjar jobba nu i juni men de pengarna kommer ju i slutet av juli. Hänger ni med? Vet inte hur jag ska lösa detta, gå i idé över sommaren kanske?
Hade ju planerat att klara mej på de tusenlapparna jag skulle få tillbaka på skatten vid midsommar, men när jag deklarerade hade min deklaration tydligen ändrats sen den skickades ut (av min gamla dansförening move it, precis som förra året!!! o då slutade det med att jag inte fick tillbaka nåt på skatten!) så nu vet jag inte om jag får tillbaka nåt...=S Intressant va? Jag var tvungen att få ur mej det bara, är så pissed på det o trött på att folk inte kan sköta deklarationen ordentligt, när man väl får hem det där brevet o blir skitglad över att man ska få tillbaka massa är det ju inte så kul att nån klantar sej o skickar in nåt i efterhand så man helt plötsligt inte får nåt...=S Jaja, det är bara att hoppas på det bästa!

Nu ska jag se på Sex and the city o käka apelsin ;)

PUSS o godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0