Natti?

Dear god. Jag ska nog sova snart. Men jag är inte trött än. Fast egentligen är jag det. Det har varit en rolig kväll. Craaazy dancin'. Vi fick gratis kanelbullar på pressbyrån. Hur mkt vi ville. Bröd o croissanter (?) med. Nu är det äntligen sommar, eller det har varit idag iaf, hoppas det fortsätter så! Jag har tänkt att ta dansklass imorrn (idag?) förmiddag men vi får väl se hur det blir med den saken, vill hinna sova nåt också! Sen vill man ju passa på att njuta av det fina vädret om det blir nåt med det imorrn. Jag o Jessica köpte Happy Meal förut. Det var fett kul man fick en ScoobyDoo gubbe;D "Hahaha happy meal, vad söt du är".
Nu ska jag försöka bli trött på nåt sätt men uuuh va tråkigt jag vill ringa nån?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0