Slutspurten!

Klockan är halv 11 o jag håller på att laga middag o tvätta samtidigt. Ska även städa, eftersom jag inte orkade det i helgen o det måste ju vara fint när mina bröder o Ea kommer på torsdag :) Kommer bli seeent idag med (som alla andra kvällar det senaste=S När somnade jag före 2 senast?) men det gör inte så mkt för imorrn börjar vi inte förrän halv 2 :D Vi ska vara på Dieselverkstaden runt 1 för att ha ljussättning inför föreställningen på kvällen! Så imorgon får jag sova uuuut :) Det beror iofs på vilken tid jag kommer isäng ikväll..

Imorgon kommer även mamma, Ulrika o Maria hit, hoppas på att jag hinner träffa dem något mellan ljusrepet o föreställningen! Gå ut o äta eller nåt. De ska nämligen gå på torsdagsföreställningen fast de ville komma en dag innan :) Wiie ska bli så mysigt att ha dem här i Sthlm! De ska bo på hotell dock. Daniel, Andreas o Ea ska däremot bo här allihop tors till sön! Ojojoj, hur ska detta gå på mina ynka 22 kvadrat ;P Vilket liv det lär bli! Kul :)

Jaja, jag ville bara skriva lite snabbt att jag kommer ha fullt upp de kommande dagarna med de sista lektkionerna i skolan, ljusrep, föreställningar o skolavslutning + umgås me mina nära o kära här i helgen så vi får se om jag uppdaterar nåt mer denna veckan. Vill bara försöka njuta så mkt som möjligt av den tid jag har kvar här nu.
Ska försöka vara duktig med kameran iaf! :)

Puss sweeties


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0