Tisdag

Hello :)
Idag regnar det ute (o ska tydligen fortsätta göra hela veckan?) men jag är glad ändå :)
Kom hem från läkaren för ett tag sedan o har precis käkat frukost nr 2 ;)
Fick mitt gamla CV skickat till mailen igår så satt o uppdaterade det igår o gjorde det bättre så nu ska jag sätta igång o söka de jobb som endast kan sökas via mail. Roligt att söka jobb tycker jag ;)
Sedan ska jag få tummen ur o äntligen ta tag i diskberget som stått sen jag hade mina syskon o Ea här i helgen, har typ inte en enda ren tallrik, eller glas eller bestick eller något annat heller för den delen :P Uhh, hatar att ha stökigt o orent..
Sedan ska jag fixa lunch o sminka mej innan jag drar iväg till DC för att repa med klassen o sedan drar vi direkt till Kungsträdgården där vi ska visa vårat Thriller-nummer (som vi hade med i föreställningen o koreograferat själva) vid 17. Ska bli kuul:D Hoppas det inte ösregnar bara =S

När jag kommer hem ska jag fortsätta med jobbsökandet o även börja städa lite här,
har tråkiga (viktiga) samtal att ringa också, mkt att ta tag i nu.
Vi hörs när vi hörs:)

PUSS


SAKNAR ER!
Snart ses vi igen:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0