Good feelings

Det har varit en skön dag i skolan, är strålande solsken ute (eller har varit idag iaf) o ska bli ännu finare väder imorgon o det bästa av allt: imorrn är vi lediga! Ska bli sååå skönt att sova ut, kunna vara ute i solen hela dagen samt städa lägenheten finfin! :)
Nu ska jag laga lax med dinkelmatvete (fyfan så gött) o sedan blir det tv-myskväll med naturgodis ♥ Vi har haft världens jobbigaste fyspass på breakingen idag så det kan jag unna mej, trots att det är mitt i veckan ;P

Shit, jag kan inte fatta att detta är sista "riktiga" veckan i skolan o det är bara fredagen kvar av den!
Nästa vecka går vi bara mån o tis, sedan är det ljusrep o föreställningar ons o tors. På fredag är det avslutning! Det är både skönt o skrämmande att tänka på. Fan vad detta året har gått fort!
Känns så otroligt bra att jag o älsklingen har klarat av ett helt år med distansförhållande på 40 mil o fortfarande är precis lika kära, om inte mer ;) Fatta vad underbart det ska bli när vi väl bor tillsammans om några veckor :D ♥

Vi har beställt/fått hem våra första gemensamma grejer ;) Kommer bli så fiint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0