Ledig dag

Den som sa att det skulle bli sol o jättevarmt ute idag ska få stryk! Åhhh, jag var ju helt inställd på det o hade planerat min dag! Det är fan så grått o mulet som det kan bli så långt ögat når! Blää.. Jaja. Det får bli en inne-sittar-dag. Hade hellre vart i skolan nu ju :P Aja.. Nu har jag slappat alldeles för länge o ska börja med städningen o tvätten. Det ska bli såå fräscht här hemma ;P Finns ingen bättre känsla än när allt är nystädat o all tvätt är tvättad o sängen är nybäddad o man går o lägger sej nyduschad på kvällen med nymålade naglar osv ;) Exakt så ska det bli ikväll! Ska göra hårinpackning o lägga ansiktsmask också, freshness ;P
Fatta vad skönt det blir i helgen då när allt sånt e gjort så man bara kan ägna sej åt roligheter ;) Slippa städångest!

Menmen, trots denna tråkiga dag är jag glad ändå för snart är inte detta långt borta:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0